Domov / Poštnina / dostava / vračilo

    Poštnina / dostava / vračilo

    POŠILJANJE OZ. DOSTAVA IZDELKOV 

    Naročene izdelke, izdelane po meri/po želji in tiste iz zaloge, za katere opraviš nakup v spl. trgovinici, ti odpošljem po pošti, na tvoj želen oz. podan naslov. Paketek ti dostavi Pošta Slovenije. 

    CENE IZDELKOV NE VKLJUČUJEJO STROŠKA POŠTNINE – poštnina je navedena ob tvojem nakupu!


    ROK DOBAVE IZDELKOV

    Od 3 – 5 DELOVNIH DNI velja za izdelke, ki SO NA ZALOGI / za oblačila, torbice in ostale izdelke, ki jih izdelujem PO NAROČILU, se za dobavni rok dogovorimo ob naročilu / preko maila.

    Vedno se potrudim, da izdelke iz zaloge, odpošljem v najkrajšem možnem času. Čas dobave je odvisen tudi od praznikov, ter sobote in nedelje. Rok dostave Pošte Slovenije je po njihovem pravilniku lahko tudi do 3 delovne dni. V praksi pošta dostavi pošiljke običajno naslednji delovni dan. Pri izbiri plačila po predračunu, izdelke odpošljem šele po prejetem plačilu na TRR podjetja.


    DOSTAVA IZDELKOV

    Izdelke pošiljam preko Pošte Slovenije, ki v praksi dostavi pošiljke naslednji delovni dan. Znesek poštnine je naveden ob nakupu. Pri izbiri plačila PO PREDRAČUNU, poravnaš kupnino in strošek poštnine z nakazilom na TRR in tako ob prevzemu paketka nimaš več nobenih dodatnih stroškov. Nasprotno pa je ob izbiri plačila PO POVZETJU (več o tem preberi spodaj). Paketek ti dostavi poštni uslužbenec ali ga v primeru odsotnosti, z obvestilom o pošiljki, ki te čaka v nabiralniku, osebno prevzameš na tvoji najbližji pošti.


    ŽELIŠ PRIHRANITI PRI STROŠKIH POŠTNINE?

    Ob nakupu izberi plačilo PO PREDRAČUNU – nakazilo na TRR – s tem se izogneš poštnim provizijam ter visokemu strošku odkupnine in privarčuješ cca. 3 €


    PLAČILO PO PREDRAČUNU na TRR – NIŽJI STROŠEK POŠTNINE

    Priporočam, da ob nakupu izdelkov izbereš PLAČILO PO PREDRAČUNU in tako vrednost izdelka/kupnino + poštnino, poravnaš z nakazilom na TRR, na osnovi predračuna, ki ga prejmeš na mail. Ta način plačila je zate ugodnejši, zaradi nižjega stroška poštnine, saj se s tem izogneš dodatnemu strošku odkupnine in poštnim provizijam. Prihraniš cca. 3 €. Po opravljenem nakupu oz. naročilu oblačil, ti na mail pošljem predračun za plačilo, z vsemi potrebnimi podatki za nakazilo in stroškom poštnine.


    PLAČILO PO POVZETJU / ODKUPNINA

    Vrednost izdelka in poštnino poravnaš poštnemu uslužbencu, ob dostavi na dom oz. prevzemu izdelkov na tvoji najbližji pošti. Pri izbiri tega načina plačila je strošek poštnine višji, odkupnin aznaša dodatna 2 €, pošta pa ti obračuna še provizijo. Žal na ta strošek ne morem vplivati.


    BREZPLAČNA POŠTNINA PRI NAKUPU nad 80 € 

    Pri nakupu oz. naročilu izdelkov v skupni vrednosti nad 80 €, je poštnina BREZPLAČNA 

    Pri plačilu PO PREDRAČUNU, plačaš le vrednost izdelkov.

    Pri izbranem načinu plačila PO POVZETJU z ODKUPNINO, je strošek poštnine prav tako brezplačen, obračuna pa se še odkupnina v vrednosti 2 € in pošta ti še zaračuna njihovo provizijo za prevzem denarja. Žal na ta strošek ne morem vplivati. Zato priporočam plačilo PO PREDRAČUNU, kar je zate ugodneje.

    Enako velja seveda za vsa naročila nad 80 €, oddana preko maila, FACEBOOKA oz. za telefonska naročila, za izdelke iz zaloge in unikatke izdelane po meri / po želji…


    VRAČILO IZDELKOV / REKLAMACIJE

    Pri nakupu izdelkov iz zaloge oz. naročilu oblačil po meri/po želji, v spl. trgovinici VILA DARILA, imaš vedno možnost vračila, če ti karkoli ne ustreza, ti oblačilo ni prav ali všeč, ti ne ustreza velikost ali model…karkoli…vedno je možno tudi VRAČILO DENARJA, tako da brez skrbi.

    VRAČILO OBLAČIL IZDELANIH PO MERI / PO NAROČILU

    Popolnoma razumljivo je, če oblačila ne moreš pred nakupom poskusiti oz. videti “v živo”, da se lahko zgodi, da ti karkoli ne ustreza. Tako da v tem primeru, lahko seveda izdelek nenošen vrneš in se dogovoriva za najugodnejŠo možnost zate. Moram reči, da vračila niso pogosta, saj se pri naročilih po meri, vse lepo in podrobno dogovorimo in če se pravilno izmeriš, po mojih navodilih, je redko kaj narobe. A vseeno se lahko zgodi in tako imaš več možnosti, kaj narediti v takem primeru.

    Čim prej oz. najkasneje v roku 3 dni, od prejema izdelka, me prosim obvesti na mail o prejetem izdelku, kaj ni v redu in se potem naprej dogovoriva.

    Prva možnost je, da ti oblačilo popravim, če gre za predolgo kiklco ali hlače, malce preozko ali preširoko v bokih…seveda je to popravilo zate brezplačno, le izdelek mi moraš poslati nazaj po pošti in plačati le minimalen strošek poštnine ali se osebno oglasiš pri meni ( če si seveda kje v blićini Maribora). Vedno se da oblačila še popraviti, zožati / razširiti / skrajšati / podaljšati, tako da se potrudim, da ti na osnovi dogovora oz. da sama označiš z buckami, izdelek popravim in je potem tako kot mora biti oz. kot si želiš. Seveda to narediva le v primeru, če ti je izdelek všeč, ti kroj ustreza in je potrebna le majša sprememba oz. popravilo.

    Druga možnost: v primeru, da je odstopanje res veliko, ali so hlače/kiklca prekratke ali preozke, tako da popravilo ni možno, ti izdelam novo kiklco ali hlače, z enako poslikavo, seveda se prav tako dogovoriva, kje in kako, kaj spremeniti, popraviti na novem oblačilu.

    Tretja možnost pa je, VRAČILO KUPNINE / DENARJA, torej vračilo zneska, katerega si plačala za izdelek, na tvoj TRR. Izvzet je strošek poštnine, ki se ne vrača. To je edin tvoj strošek pri vračilu izdelkov oz. reklamaciji. Torej poštnina, ki jo plačaš ob nakupu in poštnina, ko izdelek pošlješ nazaj.

    V vsakem primeru se dogovoriva tako, da si zadovoljna in da je zate najbolje. Reklamacije in vračila so zelo redka, ampak včasih pa se le zgodi, da seveda kakšna stvar ne ustreza. In takrat se dogovorimo za katero izmed teh rešitev.

    VRAČILO IZDELKOV KUPLJENIH IZ ZALOGE SPLETNE TRGOVINICE

    Kot zgoraj navedeno, prav tako prosim, če čim prej javiš na mail oz. v roku 3 dni, po prejetem izdelku, če karkoli ne ustreza in se potem naprej dogovorimo. Za oblačila iz zaloge, veljajo vse tri zgoraj navedene možnosti, za ostale izdelke iz zaloge, kot so torbice, toaletke, drobižke, nakit…ki jih ne popravljam, pa velja tretja možnost VRAČILO DENARJA oz. MENJAVA ZA DRUG IZDELEK ali DOBROPIS v tej vrednosti, po dogovoru.

    V vseh primerih vračila, pa morajo seveda biti izdelki brezhibni, nepoškodovani in seveda nenošeni. Le v tem primeru se lahko upošteva vračilo.

    Torej tvoj nakup ali naročilo oblačil po meri, JE BREZ RIZIKA, brez skrbi in morebitnega strahu…le strošek poštnine ob nakupu in ob vračilu izdelka je na tvoji strani.

    Na vsa morebitna vprašanja, glede DOSTAVE, POŠTNINE, VRAČIL oz. nasplošno glede nakupov in naročil izdelkov, ti bom z veseljem odgovorila in pomagala. Kontaktiraj me na mail ali po telefonu.

     

     

    Poklepetaj z mano...
    Poklepetaj z mano...
    Klepet
    Povezujem......
    Trenutno nisem dosegljiva. Prosim pusti sporočilo.
    Trenutno sem zasedena. Prosim poskusi kasneje.
    :
    :
    :
    Imaš kakšno vprašanje, potrebuješ pomoč? Piši mi...
    :
    :
    Klepet je zaključen
    Was this conversation useful? Vote this chat session.
    Good Bad